במות וציוד לאירועים

השכרת במות לאירועים, השכרת ריהוט לאירועים, השכרת מחסומים, הקמת ביתנים לתערוכות.

השכרת במות וריהוט אלטרנטיבי לאירועים

הקמת במות בכל גודל ולכל אירוע, השכרת ריהוט אלטרנטיבי בכל כמות רצוייה.

מושב כפר אוריה משק 26 ד.נ. שמשון , טל: 072-2504433 , סלולרי: 050-4400333

A A A

השכרת ריהוט לאירועים מכל הסוגים ובכל כמות רצוייה, ברק במות משכירה ריהוט, ריהוט אלטרנטיבי מכל הסוגים, ציוד ואביזרים רבים ומגוונים לאירועים, שמחות, מסיבות ופעילויות שונות, באופן ישיר בין הספק ללקוח, ללא פערי תיווך!! תוך שמירה על איכות מוצרים גבוהה ורמת גימור איכותית. ברק במות מספקת ריהוט אלטרנטיבי שיהפוך את האירוע שלכם למושלם.

אצלנו תוכל להוסיף ריהוט וציוד לאירוע ככל שנדרש ולשנות במקרה ויצוצו הפתעות או שינויים בשטח ולהנות מיחס ישיר ביו הספק לצרכן. ברק במות תשמח לענות על כל שאלה והבהרה הנוגעים לכל סוג של ריהוט וציוד לאירועים או כל עניין אחר הקשור לאירוע, וגם אני באופן אישי אשמח לייעץ ולכוון על מנת להוביל לפיתרונות טכניים עיצוביים.

ברשותינו מלאי גדול של ריהוט לאירועים מכל הסוגים: אביזרי קישוט והגשה, ציוד ישיבה וארוח מכל הסוגים, ברים, דלפקים שטיחים, תפאורות ועוד מגוון מוצרים שיעשירו ויהפכו את האירוע שלכם לנעים ומהנה. כל הריהוט הדרוש נמצא אצלנו, אצלנו ניתן להשיג הכל: השכרת כיסאות מכל הסוגים, השכרת כיסאות בר, השכרת שולחנות, השכרת ברים, השכרת אוהלים לאירועים, השכרת פינות ישיבה אלטרנטיביות ועוד.... הכל תחת קורת גג אחת.  במחירים הטובים ביותר ללא פערי תיווך.

השכרת ציוד לאירועים הכולל בין השאר השכרת תאורה, הגברה ואביזרים נלווים, ציוד ואביזרים אלו הינם חלקים חשובים בבניית כל ארוע, מופע , מסיבה, כנס ושאר פעילויות שונות. עיצוב תאורה באירועים אינו דבר פשוט, התאורה יכולה לקבע את אופי הארוע והיא בעצם מי שצובעת לנו את הלילה ומשרה עלינו את האוירה המתאימה, לכן במקרים של אירועים גדולים ומורכבים אנו משלבים גם מעצבי תאורה שעובדים איתנו באופן קבוע.

מלבד השכרת ריהוט וציוד לאירועים, ברק במות מספקת השכרת ציוד לתערוכות, אמצעי תאורה והגברה ושאר אביזרים נלווים תוך כדי הקפדה יתרה על איכות הציוד ותקינותו. ברק במות מחזיקה צוות עובדים אחראי ומקצועי כדי למנוע תקלות כגון כיבוי פתאומי של איזה פנס או שהמיקרופון יפסיק לעבוד בדיוק ברגע שמדברים ושאר תקלות בלתי צפויות המעיבות על הארוע. ברק במות תדאג למנוע את כל התקלות הללו באחריות ומקצועיות.
כמו כן אנו עובדים עם DJ ) תקליטנים (ושאר בעלי מקצוע המספקים שרותים טכנים בתחום.

ברק במות משכירה ריהוט, ציוד ואביזרים רבים ומגוונים לאירועים, מופעים, טקסים, כנסים, שמחות, מסיבות ופעילויות שונות, באופן ישיר בין הספק ללקוח, ללא פערי תיווך !!!

היכולות המגוונות של הצוות הטכני בשילוב עם מחסנים בהם מגון רחב של ציוד בנקודות שונות בארץ ושיתוף פעולה יעיל עם חברות ובעלי מקצוע שונים בתחום התאורה וההגברה, חוסכים את הצורך בריבוי ספקים והובלות שיוצרים עלויות כבדות.

עסקות חבילה יובילו להוזלות מחירים מהותיות.

נשמח לענות על כל שאלה והבהרה, וגם אני באופן אישי אשמח לייעץ.

 
מקווה לשיתוף פעולה פורה.
ברק אהרוני.
DSCF0225
IMG_1233 (Large)
IMG_1356 (Large)
IMG_1779 (Large)
shanti
כסא בר עץ שחור
כסאות בר סביב שולחן אבירים
כסאות קפה סביב שולחן אבירים
נועה 2 110
פוטונים- ריהוט אלטרנטיבי
כסא לבן
כסא בר שחור